Українцям тепер простіше запустити міжнародний бізнес

Українцям тепер простіше запустити міжнародний бізнес

Добавлено: 24.01.2019 Версия Для Печати
Добавить комментарий

Український підприємець і власник торгової компанії Atlasell Павло Ковтуненко став офіційним представником Alibaba в російськомовному регіоні — запустив локальну підтримку і заснував Першу школу міжнародної торгівлі на Alibaba.com.
Як це спростило життя українським бізнесменам і скільки взагалі можна заробляти, торгуючи оптом на Alibaba, — читайте в цій статті.
Вести міжнародний бізнес стало простіше
За даними американського Forbes, Alibaba.com — найвідвідуваніший ecommorce-сайт в світі. На ньому зареєстровано 160 млн користувачів, які щодня купують на $2,1 млрд.
«Сайт дозволяє налагодити оптові продажі в 190 країн. Якщо ви не бажаєте обмежувати ринок збуту лише однією країною, це ідеальний варіант», — каже Павло Ковтуненко.
Україна і країни СНД теж входять в список цих 190 країн, але через те, що на Alibaba не було російськомовної підтримки, підприємці не завжди могли оперативно вирішувати проблемні ситуації. Якість зворотного зв'язку теж страждала.
«Менеджери китайської підтримки, які до цього обслуговували наших підприємців, говорили ламаною англійською мовою. Торговцям було складно отримати відповіді на питання. Це сильно позначалося на обсягах їх продажів», — пояснює Павло.
Тепер ситуація змінилася — в 2018 році Павло Ковтуненко запустив офіційну російськомовну підтримку Alibaba: «Якщо перед реєстрацією профілю клієнт звернеться до нас, команда додасть його аккаунт в пул обслуговування».
За даними американського Forbes, Alibaba.com — найвідвідуваніший ecommorce-сайт в світі
У нашої підтримки є доступ до CRM-системи Alibaba, тому вони можуть давати конкретні рекомендації продавцеві: як упакувати товар, яку пропозицію зробити і так далі.
«Якщо людина потрапить до китайського пулу, ми не зможемо відстежувати ці моменти. Будемо, звичайно, давати поради, але це не так ефективно, як якщо б перед очима були всі дані. Як тільки вирішите торгувати на Alibaba — зв'яжіться зі мною», — рекомендує Павло.
Також недавно Ковтуненко разом з партнерами запустив Першу школу міжнародної торгівлі на Alibaba.com. Її завдання — розповісти про переваги торгівлі на сайті і навчити підприємців укладати угоди. Навчання пройшли близько 500 чоловік. За перші дві місяці вони отримували контракти на суми від $84 тис. До $1,5 млн. Скоро в рамках школи Павло проведе безкоштовний вебінар, на якому в деталях розбере кейси студентів і поділиться особистим досвідом — як заробив перші $100 тис. на Alibaba. Зареєструватися на майстер-клас можете за цимпосиланням.
Історія Павла Ковтуненко і скільки можна заробляти на Alibaba
Павло переїхав з України до Китаю в 2011 році. Він здобув вищу освіту, встиг попрацювати арт-директором клубу в місті Тяньцзінь, а також займався продюсуванням музичних команд.
Про Alibaba Ковтуненко почув ще під час навчання: «Я знайшов в Україні постачальників гречаного лушпиння (в Китаї на нього був попит, а у нас просто лежало на складах) і додав його на сайт. Зі мною зв'язалися дві компанії — заводи з виробництва чаю та подушок — з одного відвантаження я заробив чистими $18 тис., з іншого — $24 тис.».
«Привабливість торгівлі на Alibaba у тому, що не потрібно морозити гроші, закуповуючи товар, як у випадку з роздрібною торгівлею. Просто знаходите постачальника, додаєте його товар на сайт і чекаєте клієнтів. Всі працюють по 100-відсотковій передплаті», — говорить бізнесмен.
З моменту публікації товару до підписання першого контракту минуло лише півтора місяця. Побачивши потенціал бізнесу, Павло заснував консалтингову компанію по міжнародному імпорту та експорту Atlasell.
За словами Ковтуненка, він продавав на Alibaba абсолютно різні категорії товарів: від ножів до аграрної продукції: «Один з постачальників віддавав мені тонну соняшникової олії за $840, я додавав націнку $20 і на пробній партії в 1000 тонн заробляв чистими $20 тис., а на основний в 2000 тонн — $40 тис.».
Є міф, що торгівля на Alibaba — це торгівля тільки з Китаєм. Насправді продавців звідти не більше 15 відсотків. Наприклад, ми з моїми учнями багато продаємо в Америку і Європу.
Через якийсь час Павло познайомився з топ-менеджерами Alibaba: «Саме тоді я розповів їм про проблеми, які виникають через відсутність російськомовної підтримки, і про те, як багато в Україні успішних підприємців, готових виходити на Alibaba».
В результаті було прийнято рішення запустити локальну підтримку, а Ковтуненко отримав статус офіційного представника платформи.
Нагадуємо, що скоро Павло проведе безкоштовний вебінар, на якому розповість про всі тонкощі роботи на Alibaba, поділиться особистим досвідом продажів і дасть покроковий план, як стартувати на цьому сайті без вкладень. Не пропустіть майстер-клас — реєструйтеся за посиланням. Інформація буде корисна як новачкам, так і досвідченим підприємцям.
Джерело

Рубрики: Без рубрики

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *